Social Shop wordt Member Get Member Company

Amsterdam, 18 juni 2015 –Social Shop gaat met een volledig nieuw model verder onder de naam Member Get Member Company. Dit nieuwe marketingbureau is het eerste in Nederland dat zich volledig richt op marketingoplossingen die van tevreden klanten actieve ambassadeurs maken.
Member Get Member Company heeft een methode ontwikkeld die tevreden consumenten stimuleert om andere klanten te werven. Het whitelabel model – wat wil zeggen dat het gehele programma in de huisstijl en op de website van een merk draait – wordt inmiddels gebruikt door klanten als T-Mobile, Menzis en HEMA Verzekeringen. Voor deze klanten organiseert het bedrijf de gehele marketingcampagne rondom het werven, inzetten en belonen van ambassadeurs. Of het nu gaat om het bedenken van een campagne, het creëren van verschillende landing pages, het maken van converterende mailingen of het distribueren van hardcopy vriendencadeaukaarten, Member get Member Company zet alle benodigde middelen in om met hulp van promotors nieuwe klanten te werven.
Member get Member Company speelt slim in op de ontwikkelingen in de advertentiemarkt. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat mensen steeds minder vertrouwen op vergelijkingswebsites en advertenties en steeds vaker te rade gaan bij vrienden, familie en bekenden voor zij op aanschaf van een product of dienst overgaan. Uit voorlopige cijfers blijkt dat Member Get Member Company voor haar klanten een gemiddelde jaarlijkse klantengroei van 6 procent behaalt, met uitschieters naar 17 procent. Dit kan alleen nog maar groeien.
‘Veel bedrijven meten hun Net Promoter Score, maar doen in de praktijk geen enkele moeite om hun promotors te activeren. Dat is eeuwig zonde. Met de juiste tools en incentives wordt zo’n 10 procent van je klanten een actieve promotor. En die kunnen via sociale media, e-mail en WhatsApp een stevige marketingimpact hebben. Zo boor je een heel nieuw sales- en marketingkanaal aan’, vertelt Sander Dullaart, oprichter en eigenaar van Member Get Member Company.
Over Member get Member Company
Member Get Member Company is een marketingbureau dat zich specifiek richt op het werven en belonen van ambassadeurs voor consumentenmerken in de financiële, telecom- en energiesector. Hierbij maakt het bedrijf gebruik van uiteenlopende marketingmiddelen waaronder social media, landing pages, e-mailmarketing, WhatsApp, print media en events. De Net Promotor Score krijgt op deze manier een heel andere bestemming: Het vormt het startpunt van een succesvolle member-get-member strategie. Kijk voor meer informatie op www.membergetmember.co.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.