Nannie Gieles nieuwe partner BrandWebbing

In september is Nannie Gieles (38) gestart als partner bij BrandWebbing, waar zij een leidende rol speelt in de marketingvraagstukken van klanten. Het bureau adviseert klanten volgens een visie op de synergie tussen Inhoud, Vorm & Context. Nannie is aangetrokken als partner op Inhoud, waarbij kennis van en gevoel voor strategische marketingvraagstukken de basis is. Rembrandt Smids en Jorn Moraal zijn de overige twee partners van het bureau. Het drietal heeft eerder samengewerkt bij Bone in 2001.
Nannie heeft de afgelopen 15 jaar aan bureau- en klantzijde gewerkt. Zo was ze o.a. actief voor KPN, Hi en Randstad. Aan bureauzijde werkte zij o.a. voor Bone, Alta en Openhere (Antwerpen).
Rembrandt Smids, founding partner van BrandWebbing over het aantrekken van Nannie: Nannie was het missende puzzelstukje waarmee we BrandWebbing naar het volgende niveau kunnen tillen. We zijn trots dat ze zich aan ons wil verbinden.
BrandWebbing; Strategy Delivered
BrandWebbing is een marketingcommunicatie strategiebureau gevestigd in Utrecht.
Gestart vanuit een digitale achtergrond, vervult het bureau inmiddels 5 rollen met het team: marketing, advertising, media, design, tech. Klanten zijn o.a. WE Fashion, DAS, Arriva, HomeAway en Aegon. BrandWebbing is in 2008 opgericht en werkt vanuit teams die niet alleen strategieën en tactieken vervaardigen, maar deze ook uitvoeren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.