Van wildgroei aan tools naar conversiemachine
Omschrijving
Travelbags is een belangrijke speler op het gebied van tassen, koffers en reisaccessoires. Om het online succes verder te versterken, heeft het bureau XSARUS een nieuwe website-architectuur gerealiseerd. Ze gebruikten het headless Magento Open Source platform als basis voor de herbouw. Daarnaast zijn een PIM-systeem, BI-platform en diverse tools voor zaken als voorraadbeheer en marketingautomatisering geïntegreerd. Deze aanpak maakt het IT-systeem van Travelbags toekomstbestendig.
Doel
Het doel was om de online infrastructuur van Travelbags flexibel en schaalbaar te maken. Door over te stappen op een composable set-up met open-sourcesystemen, worden terugkerende kosten verminderd en is er meer controle over de processen. De integratie van moderne tools zorgt ervoor dat het platform kan meegroeien met toekomstige eisen en ontwikkelingen. Het ging er niet alleen om de huidige prestaties te verbeteren, maar ook om voorbereid te zijn op toekomstige veranderingen in de markt.
Resultaat
Door deze aanpak heeft Travelbags nu een robuust en flexibel platform dat eenvoudig kan worden aangepast aan nieuwe marktontwikkelingen. De nieuwe structuur stelt het bedrijf in staat efficiënter te opereren en sneller in te spelen op klantbehoeften. De implementatie van tools voor dynamische prijsstelling en marketingautomatisering draagt bij aan het optimaliseren van de bedrijfsvoering. Het project toont aan hoe een moderne IT-architectuur kan bijdragen aan efficiënte bedrijfsprocessen en betere klanttevredenheid.
Deze case is ingezonden door XSARUS in het kader van het Agency Case channel en door Emerce geredigeerd. Via dit channel delen bureaus hun beste werk. Kijk voor meer cases en nieuws over XSARUS hier.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond