Wehkamp kiest inRiver PIM voor management van product content & optimale customer experience

Wehkamp is gestart met de implementatie van inRiver Product Information Management (PIM) voor een snellere time-to-market en hogere kwaliteit productinformatie.
Met ongeveer 180.000 producten, duizenden leveranciers en heel veel verschillende sales & marketing kanalen, wilde Wehkamp gestructureerde en consistente aanpak voor het beheer van product content en alle gerelateerde mediabestanden zoals foto’s, video’s, handleidingen en alle andere (toekomstige) digitale bestanden.
Voor efficient management van hun groeiende product assortiment en ondersteuning aan haar nieuwe online platform, was Wehkamp op zoek naar een moderne en flexibel PIM-systeem die de vele verschillende type producten vanuit één bron kan beheren en daarbij ook nog makkelijk geintegreerd kon worden in het huidige IT-landschap. Uiterst belangrijk voor Wehkamp was de gemakkelijke manier waarop verkoop & marketing afdelingen productverhalen kunnen creeren die bijdragen aan een optimale online aankoopervaring.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.