Deel dit artikel
-

EDAY: Sterke fanrelaties bouwen met festivalbezoekers

Festivalorganisatoren hebben een bijzonder product: een ervaring die mensen raakt, meesleept en bijblijft. Maar net als veel andere merken lopen ze tegen grote uitdagingen aan: stijgende kosten, snel veranderende privacywetgeving en nieuwe generaties met hun eigen wensen en gedrag. Hoe ga je daar als bedrijf mee om?

Het antwoord: door een scherpe focus op first-party data te houden, en door bezoekers centraal te zetten in alles wat je als organisatie doet. Die aanpak heeft Superstruct Digital Services de afgelopen jaren geholpen om echte, waardevolle relaties op te bouwen met meer dan festivalfans wereldwijd. Je hoort er meer over op EDAY (2 oktober) van Lichai Cohn.

Superstruct Digital Services vrijwel alles in-house. Van eigen ticketingsysteem (Bleep) tot een volledig geïntegreerd digitaal platform met e-commerce, marketing automation en BI. Zo werken zij het hele jaar door aan tools die helpen de fanrelatie te versterken.

EDAY vindt 2 oktober plaats in de Kromhouthal in Amsterdam Noord. Het volledige programma vind je hier. Een regulier kaartje kost 695 euro.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond