Industry Wire

Geplaatst door Talon

Out of Home Masters wordt Talon

Out of Home Masters, specialist in buitenreclame en sinds begin 2025 onderdeel van Talon Group, gaat vanaf maandag ook in Nederland verder onder de naam Talon. Met de rebranding verstevigt het haar positie binnen het grootste onafhankelijke Out of Home (OOH) netwerk ter wereld, terwijl het vertrouwde team en de dienstverlening ongewijzigd blijven.

“Al tien jaar zijn wij de masters in (D)OOH. Dat verandert niet,” zegt Cornelie Weller, Managing Director Benelux. “Wat wél verandert, is dat we met deze laatste stap letterlijk zichtbaar maken dat we onderdeel zijn van een globale organisatie. Met toegang tot internationale kennis en tooling op het gebied van creativiteit en effectiviteit van (D)OOH, zonder dat we onze persoonlijke, lokale aanpak en bewezen expertise verliezen.”

Voordelen voor klanten

De rebranding brengt directe voordelen voor bestaande en nieuwe klanten. Naast de vertrouwde service en bekende gezichten krijgen zij toegang tot de internationale slagkracht van Talon. Dat betekent meer kennis, data, tools en inzichten, evenals toegang tot Grand Visual, het creatieve label binnen Talon dat gespecialiseerd is in vernieuwende OOH-content. Bovendien opent Evolve, het internationale netwerk van Talon, de deur naar grootschalige, grensoverschrijdende campagnes. In april van dit jaar is Talon Belux gestart, onder lokale leiding van Steven Heylen, Weller overziet de Benelux regio.

Nog meer kennis en ervaring, zelfde persoonlijke aanpak

Voor klanten verandert er in de dagelijkse samenwerking weinig: het specialistische (D)OOH media team levert nog steeds dezelfde kwaliteit in strategie, planning, executie en inkoop van outdoor campagnes.  Tegelijkertijd gaan zij profiteren merken van de extra mogelijkheden die Talon wereldwijd biedt op het gebied van tooling, effectiviteitstudies, maar ook onderwerpen als meetbaarheid en duurzaamheid. Van hyperlokale campagnes tot internationale zichtbaarheid, Talon maakt merken zichtbaar in de publieke ruimte met nog meer slagkracht.

“Think Outside, Big, Bold, and Beautiful, zoals we dat bij Talon zeggen. Dat is precies de energie die we ook in Nederland nog meer gaan laten zien,” aldus Cornelie.

– EINDE –

 

Over Talon

Talon is ’s werelds grootste onafhankelijke Out of Home (OOH) mediabureau. Vanuit kantoren in Europa, Noord-Amerika, Azië-Pacific en het Midden-Oosten helpt Talon merken om op een effectieve, creatieve en datagedreven manier verbinding te maken met hun publiek. Naast de internationale bureaudivisie Evolve behoort de prijswinnende creatieve studio, Grand Visual, ook tot de Talon Group. Voor meer informatie: www.talonooh.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht