Industry Wire

Geplaatst door Brand New Live

Brand New Live is hét entertainment marketingbureau

Brand New Live uit Hilversum scherpt na 7 jaar haar bureaupositionering aan op basis van veranderende behoeften uit de markt. Brand New Live claimt de positie van hét entertainment marketingbureau in Nederland. Naast de rebranding versterkte Brand New Live ook het bureauteam op de divisies strategie, creatie en productie.

Brand New Live heeft zich sinds 2009 ontwikkeld tot dé specialist in Nederland wanneer het gaat om de inzet van entertainment (zoals muziek, film en food) voor doelstellingen zoals branding, activatie, sponsoring en loyalty. Zo is het bureau verantwoordelijk voor de muziekactiviteiten van Ziggo, de productintroducties en merkactivaties van Samsung Mobile en brand events van Buma/Stemra. Daarnaast is Brand New Live succesvol in sponsoring met 3 SponsorRing nominaties in 2014 en een SponsorRing in 2015 voor de koppeling en activatie van Samsung met Amsterdam Dance Event (ADE).

Een belangrijke reden voor de rebranding is dat Brand New Live steeds meer strategische vraagstukken krijgt ten aanzien van zowel werving als behoud. In beide gevallen speelt entertainmentmarketing een belangrijke rol. Chris Havinga (Director): “Wij zijn bruggenbouwers tussen merken en entertainment met als missie het creëren van loyale fans. In Nederland zijn er veel sportmarketingbureaus, maar is er geen gespecialiseerd entertainment marketingbureau. Met onze rebranding claimen wij die positie en tonen wij adverteerders hoe entertainment een domein is dat waarde toevoegt aan (merk)doelstellingen.”

Brand New Live lanceert op 22 januari een nieuwe visual identity en website waar 5 nieuwe bureaudisciplines worden uiteengezet: Marketing & Strategie, Events, Merkactivaties, Sponsoring en Artists & Brands. Het team van Brand New Live bestaat uit 15 ervaren specialisten op het gebied van strategie, marketing, creatie en productie.

Voor meer informatie: www.brandnewlive.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht