ABN AMRO in de prijzen met klantstrategie ‘Overal & Altijd’

ABN AMRO heeft de felbegeerde NCCA Award gewonnen voor Customer Strategy. De NCCA is een jaarlijkse competitie tussen organisaties op het gebied van klantcontact en klantbeleving. ABN AMRO kreeg de prijs voor de Overal & Altijd-strategie, waarmee de bank via een veelheid aan kanalen klaar wil staan voor de klant waar en wanneer die erom vraagt.
Elf genomineerden in vier categorieën maakte kans op de belangrijkste prijs voor professionals in customer service. De concurrentie was fors. ABN AMRO was naast Philips en de Gemeente Amsterdam genomineerd in de categorie Customer Strategy. Donderdagavond werden de awards uitgereikt.
Met Overal & Altijd heeft ABN AMRO een heldere visie; we willen daar zijn waar de klant dat wenst. Via de webcam, telefoon, chat, mail of aan tafel. Persoonlijk contact en digitaal gemak komen samen. Inmiddels zijn bijna alle adviseurs getraind om de klant via de verschillende contactvormen van dienst zijn. De jury van de NCCA Awards was van mening dat ABN AMRO daarmee echt de draai maakt naar een Overal & Altijd dienstverlening.
Klaas Ariaans, directeur Personal Banking, is enorm trots op iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. ‘Een bekroning op de succesvolle samenwerking binnen Retail’.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.