Industry Wire

Geplaatst door PridePR

NETGEAR deelt zeven partnerprijzen uit tijdens jaarlijks partnerevenement

Gouda, 22 april 2016 – Netwerkfabrikant NETGEAR Benelux, heeft afgelopen dinsdag zeven partners in het zonnetje gezet tijdens het jaarlijkse NETGEAR Partnerevenement. Dit jaar stond het evenement in het teken van het 20-jarig bestaan van NETGEAR. Er werd stilgestaan bij het feit dat NETGEAR enterprise class technologie beschikbaar heeft gemaakt voor het MKB, zonder de kosten en complexiteit van ‘grote IT’. Iets waar Dutch IT Channel NETGEAR in januari van dit jaar voor beloonde met De Networking Innovator of the Year Award. Maar ook het feit dat NETGEAR in de consumentenmarkt inmiddels een flinke staat van dienst heeft werd benadrukt. Met als ultieme beloning, de bekroning van de Nighthawk R7000 met een Tweakers Award eerder dit jaar. Voorafgaand aan het diner en de Cirque du Soleil voorstelling werden ook de jaarlijkse NETGEAR Partner Awards uitgereikt.

De winnaars
Arend Karssies en Chris van Roosmalen van NETGEAR Benelux hebben dit jaar zeven awards uitgereikt aan partners voor hun bewezen diensten in het afgelopen jaar. Karssies: “Ik ben trots op het grote aantal partners waar wij al sinds jaar en dag mee samenwerken. Zij hebben ervoor gezorgd dat de NETGEAR-oplossingen de afgelopen 20 jaar hun weg naar het Nederlands publiek hebben gevonden. En ik hoop dat zij ons hier ook de komende 20 jaar in blijven ondersteunen.”

B2B Infrastructure partner van het jaar: ISSYS ICT
ISSYS ICT heeft in 2015 het meest succesvol meerdere NETGEAR-oplossingen gecombineerd tot een alomvattende networkingoplossing. “Als NETGEAR proberen wij onze partners handvatten te geven om eindgebruikers een totaaloplossing te bieden. ISSYS ICT heeft deze handvatten ten volste benut in 2015,” aldus Arend Karssies, Regional Director Benelux & Other EMEA bij NETGEAR.

B2B Wireless partner van het jaar: NCT
Over 2015 heeft NCT bewezen een succesvolle partner te zijn in de zorg. Zij hebben een groot aantal van hun zorgklanten voorzien van de NETGEAR wirelessoplossingen. “NCT is een partner die goed snapt dat zorginstellingen niet de grote budgetten hebben, maar met de inzet van de oplossingen van NETGEAR niet hoeven in te boeten op kwaliteit,” vertelt Karssies.

Broadline Distributie partner van het jaar: ALSO
“ALSO heeft afgelopen jaar een grootse flexibiliteit getoond,” vertelt Chris van Roosmalen RBU Country Manager Benelux bij NETGEAR. ALSO is uit de cirkel van fulfilment partner gestapt en biedt NETGEAR en haar channel partners een pallet aan service en flexibiliteit teneinde de groeiende business soepel en succesvol te laten verlopen. “De award van Broadline Distributiepartner van het jaar hebben zijn dan ook zeker verdiend,” concludeert Van Roosmalen.

Consumer partner van het jaar: Coolblue
Coolblue is de partner die in 2015 het meest succesvol heeft bijgedragen aan de groei van de NETGEAR consumer business in Nederland.  “Naast een enorme groei heeft Coolblue haar marketingmachine voortdurend succesvol weten in te zetten ter promotie van nieuwe NETGEAR-producten en technologieën,” aldus van Roosmalen.

DMR partner van het jaar: Centralpoint
Met de marketingtools die Centralpoint levert hebben zijn aangetoond een belangrijker partner te zijn voor NETGEAR. “Dit hebben wij beloond met de DMR partner van het jaar award. Mede ook door de groei en omzet die zij hebben doorgemaakt en het feit dat de eenvoud van bestellen voorop staat bij Centralpoint,” concludeert Karssies.

Most successful marketing campaign van het jaar: Bol.com
“Bol.com heeft in 2015 als geen ander laten zien dat zij in staat zijn om succesvolle end user marketingcampagnes te voeren,” vertelt Van Roosmalen. De range extender campagne die Bol.com in 2015 heeft gevoerd en die tot een groot aantal aankopen heeft geleid werd dan ook door NETGEAR bekroond met de award Most successful marketing campaign van het jaar.

Specialized distributiepartner van het jaar: SDC
De NETGEAR specialized distributiepartners richten zich op de verticale markten. SDC is de partij die over 2015 in het B2B kanaal de grootste groei heeft gerealiseerd. “SDC heeft laten zien dat zij naast de succesvolle distributie van de NETGEAR power over ethernet switches ook een goede start hebben gemaakt met de verkoop van wireless richting de traditionele telecom resellers,” vertelt Karssies.

##

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/netgearbnl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht