Industry Wire

Geplaatst door The Secret Lab

The Secret Lab ontwikkelt platform voor Nederlandse start-up kaartjes.nl

Amsterdam, 25 april 2016 – Creatief webbureau The Secret Lab maakt bekend het ecommerce platform te hebben ontwikkeld voor de Nederlandse start-up kaartjes.nl (https://www.kaartjes.nl). Het bureau uit Amsterdam heeft intensief met de klant samengewerkt om een gloednieuw mobile first platform te creëren. Gebruikers kunnen via de browser van hun smartphone, tablet of pc kaartjes kopen voor ruim 16.000 uitjes in Nederland. Denk daarbij aan toegangskaarten voor musea, dierentuinen, bioscopen en pretparken.

The Secret Lab heeft gekozen voor ElasticSearch-technologie en maatwerk algoritmes om ervoor te zorgen dat gebruikers snel en makkelijk relevante resultaten en suggesties te zien krijgen. Zo kunnen bezoekers van kaartjes.nl bijvoorbeeld opgeven dat ze op een bepaalde datum naar de film willen gaan in Amsterdam en toont het platform zowel populaire als relevante resultaten. Ook is de ontwikkeling gestart vanuit een mobile first mindset, met als resultaat dat kaartjes.nl geoptimaliseerd is voor het mobiel gebruik en responsive is op smartphones en tablets. Mobile first betekent ook dat er is ontwikkeld vanuit minimale code, wat de stabiliteit, gebruiksvriendelijkheid, foutgevoeligheid en snelheid van het platform ten goede komt.

“We zijn blij met onze samenwerking met kaartjes.nl en zeer tevreden met het innovatieve, schaalbare en dynamische product dat we hebben ontwikkeld. De recente erkenning uit de markt, in de vorm van een nominatie voor een Ticketing Technology Award 2016, bevestigt dat hard werk, het innovatieve karakter van deze start-up en de mobile first strategie positief worden ontvangen. We zijn trots een bijdrage te hebben geleverd aan het succes van kaartjes.nl en kijken ernaar uit nog lang met deze klant te mogen werken,” zegt Martijn Boomsma, directeur bij The Secret Lab.

Over The Secret Lab
Bij The Secret Lab is er een bijzondere chemie tussen de mensen, zowel met klanten, maar ook op de werkvloer. Juist de combinatie van verschillende karakters, nationaliteiten, expertises en het aantal jaren ervaring is de formule die werkt en altijd weer iets bijzonders oplevert. Onze 20 specialisten hebben wel allemaal één ding gemeen: een aanstekelijke en licht verslavende interesse voor alles wat te maken heeft met UX, design, hoge kwaliteit code schrijven en optimalisatie. Voor meer informatie, bezoek http://thesecretlab.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht