Adobe benoemt Oxyma tot Authorized Marketing Service Provider voor Nederland

Adobe heeft Oxyma benoemd als Authorized Marketing Service Provider voor Adobe Campaign in Nederland. Hiermee wordt one-stop shopping mogelijk gemaakt; organisaties die Adobe Campaign willen gaan gebruiken, kunnen nu rechtstreeks met Oxyma aan de slag. Adobe Campaign, onderdeel van Adobe Marketing Cloud, helpt organisaties campagnes voor al hun online en offline kanalen te personaliseren en uit te voeren.
Oxyma fungeert volgens de MSP overeenkomst als hosting partij, zowel voor de opslag van data als voor het gebruik van de Adobe infrastructuur. Als gevolg hiervan hebben Adobe gebruikers die een overeenkomst aangaan met Oxyma voor de implementatie, hosting en overige ondersteuning te maken met één en dezelfde contractant. Met de opslag van data in Nederland worden mogelijke bottlenecks als gevolg van het compliancy- en security beleid weggenomen. Het opschalen en afschalen van capaciteit kan continu naar behoefte worden bijgesteld waarmee maximale flexibiliteit wordt aangeboden. “Met het aangaan van de MSP overeenkomst wordt een belangrijke stap gezet om enerzijds de implementatie-tijd van Adobe Campaign voor klanten in de Benelux te verkorten en anderzijds het gemak te vergroten”, volgens Business Development Director Emile Stappaerts.
“Wij zijn erg verheugd dat we in Oxyma een partner vinden die ons helpt het bereik van Adobe Campaign in Nederland te vergroten. Wij zijn ervan overtuigd dat Oxyma als ervaren Marketing Service Provider een belangrijke bijdrage zal gaan leveren aan het verder versterken van de positie van Adobe Marketing Cloud. De samenwerking met Oxyma stelt bedrijven in Nederland in staat om eenvoudig gebruik te maken van onze marketing-diensten en bovendien hun waardevolle data lokaal op te slaan”, aldus Bart Vossen, Country Manager Benelux Adobe Marketing Cloud.
Over Oxyma
Oxyma is Nederlands eerste omni-channel marketing agency met kantoren in Rotterdam en Amsterdam. Oxyma helpt opdrachtgevers bij het creëren van betere klantervaringen, hogere klantwaarde en duurzaam succes door middel van slimme, data-gedreven omni-channel marketing diensten en oplossingen.
Meer dan 300 betrokken marketeers, data scientists, creatives en marketing technology professionals werken dagelijks intensief samen met marketeers van nationale en internationale opdrachtgevers als BMW, Adobe, KPN, NS, Ziggo, Air France-KLM, Nuon, Unilever Food Solutions, AS Watson, Vodafone, Audi en Volkswagen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.