PLUS en Energize laten alle kids van Nederland online Angry Birds stapelen

Op 18 mei gaat de Angry Birds film in première. Daarop inhakend heeft PLUS de afgelopen week een salespromotie gelanceerd waarbij klanten Angry Birds premiums ontvangen bij elke 15 euro aan boodschappen. JWT Amsterdam ontwikkelde de themacampagne rondom de spaaractie van PLUS. Energize bedacht een stapeldolle online activatie én/in de vorm van een game om de actie 5 weken lang nog meer tot leven te wekken.
Stapel ze allemaal
In een online game kun je op het paradijselijke Angry Birds Island vliegensvlug een zo hoog mogelijke stapel bouwen. Degene met de hoogste stapel aan het eind van de week maakt kans op leuke prijzenpakketten. Elke week wordt er weer een nieuwe locatie ‘unlocked’ waar gestapeld kan worden, daardoor maak je vijf weken lang kans op te gekke Angry Birds prijzen.
Speel het spel op www.plus.nl/angrybirds
Credits
Opdrachtgever: PLUS Supermarkten
Verantwoordelijk bij klant: Annemiek Moerman, Karel-Jan van den Hoven
Bureau: Energize Amsterdam i.s.m. JWT Amsterdam
Creatie: Robin Pas (Art/CD), Joris Bellemakers (Copy), Barry Bol (Art)
Strategie: Joost van Liemt
Design: Ernst Domisse, Lisa Beijer
Account: Jack Gnodde, Simone Ottenbros
Realisatie: This Page Amsterdam
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.