Industry Wire

Geplaatst door RES

RES en TOPdesk werken samen voor betere dienstverlening

AMSTERDAM – 8 juni 2016 – RES, marktleider in het leveren, automatiseren en beveiligen van digitale werkplekken, kondigt vandaag een samenwerking aan met TOPdesk, wereldwijd leverancier van op ITIL-gebaseerde servicemanagementsoftware aan bedrijven die efficiëntere dienstverlening nastreven door de afhandeling van serviceverzoeken volledig te automatiseren.

TOPdesk helpt bedrijven met het verwerken van serviceverzoeken, het optimaliseren van diensten, het verbeteren van serviceniveaus en het verminderen van de werkdruk. Met RES kunnen organisaties de mogelijkheden van TOPdesk uitbreiden door het complete proces van gebruikersverzoeken te automatiseren. Zo worden serviceverzoeken meteen en nauwkeurig afgehandeld, met een complete audit-trail en zonder tussenkomst van IT. Bedrijven die de oplossingen van RES samen met TOPdesk gebruiken kunnen processen als on- en offboarding van medewerkers, procesmanagement, wachtwoordresets en de uitrol van software automatiseren en vereenvoudigen.

De samenwerking van RES en TOPdesk biedt de volgende meerwaarde:

  • Kortere doorlooptijden voor tickets – zodat SLA’s altijd worden gehaald
  • Verminderde kosten – creëer workflow-automatisering: van het automatisch aanmaken van serviceverzoeken tot goedkeuring, infrastructurele wijzigingen en notificaties
  • Meer tijd voor innovatie –  meer tijd en focus op strategische en innovatieve initiatieven
  • Betere beveiligingsprocedures – bouw beveiligingsmaatregelen in de workflow en lever alleen de benodigde gegevens
  • Voorspelbare service delivery – herhaalbaar servicemodel dat de productiviteit vergroot en de manier waarop gebruikers tegen IT aankijken verbetert

“We zijn enthousiast over het aangaan van een partnerschap met RES”, zegt Anne van Dam, Business Developer bij TOPdesk. “Onze samenwerking zal bedrijven helpen om effectiever te werken en zo tijd en geld te besparen en tegelijkertijd de digitale werkplekervaring van eindgebruikers te verbeteren, iets dat onze klanten zeker zullen waarderen.”

“Het combineren van de automatiserings- en selfservicemogelijkheden van RES met de eenvoudige servicemanagementsoftware van TOPdesk levert een krachtig resultaat op”, zegt Tripp Purvis, vicepresident Strategic Alliances bij RES. “Samen kunnen we bedrijven helpen om snel een naadloze én veilige IT-ervaring aan hun werknemers te bieden.”

Lees meer
Lees hier meer over de samenwerking tussen RES en TOPdesk.

Over TOPdesk
TOPdesk ontwikkelt, implementeert en ondersteunt software die organisaties helpt met het efficiënt managen van de diensten die ze verlenen. De missie van het bedrijf is om een gebruiksvriendelijke en betaalbare managementoplossing voor elk type organisatie te creëren. Of het nou IT, facilitair management, P&O, de servicedesk of serviceondersteuning betreft – TOPdesk helpt organisaties met het ondersteunen van hun medewerkers, klanten, gebruikers en burgers. De software is geschikt voor organisaties van elke omvang, van kleine bedrijfjes tot grote multinationals, en is beschikbaar als lokale installatie en Software as a Service. Door de modulaire applicatiestructuur kan TOPdesk naar de wensen van elke organisatie worden aangepast.
www.topdesk.nl

Over RES
RES, marktleider in digitale werkplektechnologie, helpt organisaties betere zakelijke resultaten te realiseren terwijl beveiligings- en compliance-risico’s worden gereduceerd en gebruikers eenvoudig toegang krijgen tot hun digitale werkomgeving. Met een gebruikersgerichte benadering maakt RES de toegang tot technologie veilig, zelfs in complexe scenario’s met meerdere apparaten of locaties. RES beschikt over tal van gepatenteerde technologieën, snelle time to value en een hoogwaardige klantenservice voor meer dan 3.000 bedrijven wereldwijd. RES is door Gartner benoemd als ‘Cool Vendor 2015’ voor de innovatieve mogelijkheden van de RES ONE Service Store. Bezoek www.res.com voor meer informatie en volg ons op Twitter @RESsoftware.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht