Industry Wire

Geplaatst door Manhattan Associates

Manhattan Associates erkend als leider in omnichannel ordermanagement

Nieuwegein, 4 augustus 2016 – Manhattan Associates (NASDAQ: MANH) is aangemerkt als leider in het “Forrester Wave™: Omni-Channel Order Management, Q3 2016” rapport van Forrester Research, Inc. Volgens Forrester heeft “Manhattan Associates core management mogelijkheden in een naadloze gebruikersinterface geïntegreerd die aan de behoeften van individuele zakelijke gebruikers voldoet, waaronder beheerders van het Order Management Systeem (OMS), klantenservicevertegenwoordigers en winkelmedewerkers die orders vanuit de winkels verwerken.”

Van de negen omnichannelordermanagementleveranciers die op basis van veertig verschillende criteria werden beoordeeld, kreeg Manhattan de hoogste score in de categorie Current Offering. Forrester bemerkte dat “de Manhattan oplossing bewezen schaalbaar is om aan de behoeften van de grootste retailklanten te voldoen” en wees Manhattan’s ‘endless-aisle’ en ‘store-fulfilment mogelijkheden’ aan als belangrijke differentiators voor het bedrijf. Daarnaast blonken ook “het vastleggen van orders, orderpick en taakbeheer, ship-from-store en ship-to-store/locatie” uit.

Manhattan’s suite van omnichanneloplossingen stelt retailers in staat om zeer flexibele en aanpasbare oplossingen te creëren, die via alle kanalen een gestroomlijnde shoppingervaring bieden. De Enterprise Order Management en Store Inventory & Fulfilment applicaties van Manhattan bieden een volledig beeld van klanten, voorraad en de fulfilmentuitvoering via alle kanalen, waardoor het mogelijk is voor retailers om de gehele orderlifecycle te beheren. Retailers beschikken hiermee over een geavanceerde omnichannelklantenservice, orderfulfilmentoptimalisatie, save-the-sale en verzend- en ophaalmogelijkheden in de winkel.

“We zijn vereerd dat we worden genoemd als leider in Forrester’s Omnichannel Order Management Wave”, zegt Pieter Van den Broecke, managing director Benelux en Duitsland, Manhattan Associates. “Deze erkenning onderstreept de succesvolle samenwerkingen met onze klanten, onder wie de meest geavanceerde omnichannelretailers. We blijven geïnspireerd en uitgedaagd door de veranderingen binnen omnichanneldienstverlening en -fulfilment en we geloven dat de analyse van Forrester onze mogelijkheden weergeeft om deze veranderingen te leiden en de beste mogelijkheden voor onze klanten te leveren.”

Ontvang via Twitter en Facebook actueel nieuws over producten, klanten en partners direct van Manhattan Associates.

Klik hier om het Forrester Wave rapport in te zien.

Over Manhattan Associates
Manhattan Associates maakt supply chains ‘commerce ready’, zodat alle verkooppunten samen worden gebracht. Hierdoor zijn onze klanten ‘ready to sell’ en ‘ready to execute’. Of dit nu via de winkel, het partnernetwerk of het fulfilment center is, wij ontwerpen, bouwen en leveren toonaangevende oplossingen die groei en winstgevendheid realiseren. Door sales aan de voorkant naadloos te verbinden met supply chain efficiëntie aan de achterkant, zorgen onze software, platformtechnologie en gedegen ervaring ervoor dat onze klanten ‘commerce ready’ zijn – zodat zij klaar zijn om de vruchten te plukken van de omnichannelmarkt. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl en op www.manh.com/en-nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht