Centralpoint levert hardware aan gemeenten Zaltbommel en Maasdriel

Centralpoint heeft de aanbesteding gewonnen voor de levering van ICT hardware inclusief dienstverlening aan de gemeenten Zaltbommel en Maasdriel. De opdracht omvat de (bulk)levering van de ICT-hardware voor ongeveer 400 werkplekken, en de incidentele, op afroep, levering van overige ICT-hardware gedurende een periode van 5 jaar.
De twee gemeenten met bruisende ontwikkelingen en een rijke historie hebben in totaal 52.000 inwoners. De gemeenten starten per 2017 een samenwerkingsorganisatie van waaruit de gemeenten op het gebied van ICT bediend worden. De werkplekken zijn bedoeld voor alle medewerkers van de twee gemeenten inclusief de samenwerkingsorganisatie. Naast de levering van hardware voor de werkplekken en overige ICT-hardware, kunnen de gemeenten optioneel gebruik maken van (pre-)installatie diensten en een inruilmogelijkheid van de bestaande ICT-hardware.
Ronald Ederveen, Directeur Centralpoint Business Solutions:
“Wij zijn blij met de gunning van deze aanbesteding door gemeenten Zaltbommel en Maasdriel voor de levering van hun werkplekautomatisering. In ons voorstel hebben wij, naast een scherpe aanbieding voor de levering, ook veel aandacht besteedt aan de mogelijkheden om beide gemeenten te helpen om de plaatsing en inname van hun werkplekken te verzorgen. Daarnaast zijn wij met ons unieke bestelportaal in staat om ook reguliere bestellingen snel en efficiënt te verwerken, waardoor de gemeenten snel over de gewenste apparatuur kunnen beschikken.”
De gemeenten zijn content met de uitkomst van de aanbesteding. “Uit het gesprek met de projectleider Maarten Derksen is mij gebleken dat wij een meedenkende leverancier hebben gevonden. Ik ga er vanuit dat in het implementatietraject deze samenwerking op dezelfde wijze wordt voortgezet”, aldus Huug Derksen, directeur van de Bedrijfsvoeringeenheid Bommelerwaard.
Over Centralpoint.nl
Central Point bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om het verkrijgen van ICT-hardware eenvoudig te maken voor onze klanten. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.
Centralpoint Business Solutions
Naast dat u eenvoudig online producten kunt vinden en bestellen bij Centralpoint.nl, dé online IT-hardware leverancier van Nederland, biedt Central Point Business Solutions middelgrote en grote bedrijven en (overheids-)instellingen de mogelijkheid om via een eigen klantspecifieke webportal
ICT-producten te bestellen. Via uw eigen portal heeft u inzicht in uw openstaande offertes, orders, leveringen en facturen. U heeft tevens de beschikking over een eigen gespecialiseerd klantenteam inclusief een vaste accountmanager. Zij helpen u graag met een onafhankelijk besteladvies over kantoorautomatisering en datacenter oplossingen. Samen met een aantal business partners bieden wij u diepgaande ICT-infrastructuurkennis, waardoor u profiteert van een uitgebreid advies van gespecialiseerde partijen en bieden wij u alle IT-dienstverlening die u van uw hardware leverancier mag verwachten.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.