Agenda

Geplaatst door: Emerce

Deep dive TikTok

Datum
19 november 2020
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
020 760 72 00
Organisatie
Emerce

TikTok als onderdeel van je marketingstrategie

TikTok is hét nieuwe sociale media platform. Er zijn nog niet veel bedrijven die gebruik maken van dit platform. Zonde, want op TikTok kan je veel bereik creëren. Waarom is TikTok interessant voor je bedrijf? En hoe kan TikTok het beste onderdeel worden van je marketingstrategie? Fabian Ouwehand, expert in TikTok, geeft je tijdens deze deep dive zijn nooit eerder gedeelde inzichten en ervaringen die hij heeft opgedaan tijdens zijn betrokkenheid sinds de lancering van de app in 2016. Door zijn jarenlange ervaring en kennis in TikTok wordt zijn mening regelmatig gedeeld in populaire nieuwswebsites als The New York Times, TechCrunch en South China Morning Post.

Tijdens deze deep dive bespreken we cases van TikTok’s Chinese versie Douyin, die jaren vooruitloopt op TikTok. Maar ook bespreken we cases uit Nederland en het Westen. Fabian laat zien hoe hij meer dan 31 miljoen views heeft gekregen op zijn eigen TikTok campagnes in Nederland en hoe een productielijn van een influencer compleet uitverkocht raakte. Verwacht een deep dive vol met praktische tips, voorbeelden en cases die tonen wat werkt en wat niet.

Deel dit bericht