Tweeduizend nieuwe (gratis) subcategorieën op Vergelijk.nl
Vergelijk.nl opent tweeduizend nieuwe subcategorieën verspreid over de site. Webwinkels hoeven daar tot het einde van het jaar niets voor te betalen.
Vergelijk.nl opent tweeduizend nieuwe subcategorieën verspreid over de site. Webwinkels hoeven daar tot het einde van het jaar niets voor te betalen.
Vergelijk.nl heeft het winkelmandje de deur uit gedaan. Consumenten kunnen er geen orders meer plaatsen zodat aangesloten webwinkels die verder konden afhandelen.
Bedrijven die willen adverteren hoeven niet meer te onderhandelen met de verkopers van Vergelijk.nl. Ze geven eenvoudigweg de gewenste variabelen van hun doelgroep en de computer vertelt waar de...
Vergelijk.nl steekt zijn site begin volgende maand in een nieuw jasje, een verandering die het gevolg is van een strategische herpositionering van de vergelijkingssite c.q. ‘webwinkel’. “We gaan ons...
De bezoekers van Vergelijk.nl kunnen sinds twee weken op de vergelijkingssite zelf direct producten kopen bij de 600 aangesloten winkels. Het blijkt dat gebruikers van de ‘koopdienst’ mensen zijn...