Voicebot voor afsluiten reisverzekering past perfect in klantfocus
De behoefte aan voice chatbots groeit, dat blijkt uit klantonderzoek. Het voelt als verzekeraar daarom als een logische stap om
De behoefte aan voice chatbots groeit, dat blijkt uit klantonderzoek. Het voelt als verzekeraar daarom als een logische stap om
FBTO lanceerde dit najaar zijn compleet vernieuwde website, om daarmee nog beter in te spelen op de wensen van de klant. Mede dankzij een uniek en trendsettend design sleepte...
Bijna een kwart van de webwinkels niet altijd goed bereikbaar voor klanten. Onder meer Bose.nl, FBTO, Centraal Beheer, ReplaceDirect en Vaya.nl scoren op dit gebied minder goed dan de...
FBTO heeft de absolute verkopen met twintig procent zien stijgen ten opzichte van voorgaand jaar. Volgens Bob Stehmann, verantwoordelijk voor marketing en verkoop bij de online verzekeraar, komt...
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer de Hyves stand-in van FBTO.
De Nederlander bespaart graag en FBTO en een aantal partners spelen daar op in met de campagne ‘Meer voor Minder’. Businesscase 23
De Ster begint rond 20 augustus met het uitzenden van de eerste interactieve tv-reclame in Nederland. Dat gebeurt via het digitale televisiepakket van Casema, Essent, Kabelcom en UPC Digital....