Havas koopt Lemz
Havas Group heeft bureau Lemz uit Amsterdam overgenomen. Het bureau gaat op in, wat gaat heten, Havas Lemz.
Havas Group heeft bureau Lemz uit Amsterdam overgenomen. Het bureau gaat op in, wat gaat heten, Havas Lemz.
Een miljard mensen zag de campagne Sweetie die Lemz voor Terre des Hommes maakte. Gisteren regende het vakprijzen in Cannes. Het Amsterdamse reclamebureau komt met vijf Lions naar huis....
Unilever heeft gisteravond bij de uitreiking van de SpinAwards de prijs voor beste interactieve adverteerder gewonnen en stoot daarmee Heineken van de troon. Lemz sleepte de prijs voor beste...
UPDATE (onderaan artikel poll toegevoegd) - Harry Dekker, mediadirecteur van Unilever Nederland, beloofde recent het reclamebudget voor internet te verdrievoudigen. Reden voor Emerce om hem te ondervragen over de...
Reclamebureau Lemz heeft voor KLM online een virale business-to-business-campagne ontwikkeld onder de noemer 'een vliegtuig van de zaak!'. Bedoeling is om als bedrijf in een zo kort mogelijk tijdsbestek...