PostNL: 2024 wordt uitdagend jaar
2023 was voor PostNL in veel opzichten een jaar vol uitdagingen en 2024 wordt vermoedelijk niet veel beter, zegt het bedrijf. Onzekere geopolitieke en economische omstandigheden werkten door in...
2023 was voor PostNL in veel opzichten een jaar vol uitdagingen en 2024 wordt vermoedelijk niet veel beter, zegt het bedrijf. Onzekere geopolitieke en economische omstandigheden werkten door in...
Pakketkluizen, het wijzigen van de reguliere aflevervoorkeuren en chatten met de bezorger tijdens diens ronde. PostNL ziet dat de consument zijn pakketjes niet meer standaard thuis aan de deur...
PostNL doet sinds een paar maanden een proef met enkele webwinkels waarbij de pakketvervoerder helpt naam- en adresgegevens in te vullen bij de shop.
Een bedrijf beginnen in coronatijd? Voor het team van Bloemenvandeteler.nl pakte dat goed uit.
Retail zit bij Rob van Lemmen in het bloed. En met die ervaring wist hij één ding zeker: als je online gaat, moet je service op orde zijn.
De half miljoen actieve gebruikers van de PostNL-app kunnen komende weken ook de pakketkluis als voorkeurlocatie opgeven om pakketjes te ontvangen.
Nederland begon drie weken geleden al met zijn inkopen voor de feestdagen. De verkopen sprongen harder omhoog dan webwinkels oorspronkelijk verwachtten. Fulfilmentspecialist Monta verwacht een record. Bol.com en PostNL...
Het duurt misschien nog wel tien jaar voordat PostNL bezorgrobots op straat inzet. Intern daarentegen werken ze al zij aan zij met hun menselijke collega's.
PostNL werkt samen met zo’n 200.000 zakelijke klanten, en met velen van hen al jarenlang. Dit levert zeer veel kennis,
De aanstelling van Bart Delmulle als CDO leidt voor PostNL een digitale versnelling in. Die moet nieuwe proposities en meer data-inzichten opleveren voor e-commercebedrijven.
De eerste kortingsfeestjes bij webwinkels zijn al begonnen terwijl Black Friday nog een week verwijderd is. E-commerce-expert Toon Hendrikx ziet de koopjes steeds eerder in de schappen liggen.