V&D breidt verkoopkanalen uit met app en ophaalpunten
V&D heeft zijn verkoopkanalen uitgebreid. Klanten kunnen nu terecht in de V&D-winkels, op vd.nl via de desktop, tablet en smartphone of via de V&D-app. En er komen meer afhaalpunten.
V&D heeft zijn verkoopkanalen uitgebreid. Klanten kunnen nu terecht in de V&D-winkels, op vd.nl via de desktop, tablet en smartphone of via de V&D-app. En er komen meer afhaalpunten.
De online verkopen van V&D zijn in 2011 bijna verdubbeld. De omzet van webshop Vd.nl ging van van 15 naar 27 miljoen euro.
De naamsbekendheid van V&D is zo groot dat heel Nederland de site weet te vinden. Er wordt vooral gezocht naar artikelen die men zich uit het verleden weet te herinneren. Reden om het aanbod met partners uit te breiden.
Bijna alle winkels van V&D zijn voorzien van een afhaalpunt waar de consument zijn online bestelde producten af kan halen. Hiervoor ging het warenhuis een white label samenwerking aan met Kiala.
De cases van Nederlandse interactieve bureaus die strijden om een juryprijs in de Dutch Interactive Awards, zijn bekend. De vakprijzen worden 12 mei uitgereikt.