Derp

Genomineerden Dutch Interactive Awards bekend

De cases van Nederlandse interactieve bureaus die strijden om een juryprijs in de Dutch Interactive Awards, zijn bekend. De vakprijzen worden 12 mei uitgereikt.

Bij de Dutch Interactive Awards (DIA), georganiseerd door Emerce in samenwerking met PIBN, worden 9 prijzen uitgedeeld in de volgende categorieën: e-commerce, online services, leadgen, intranet, corporate, recruitment, campagnesite, brandsite en communities. Dit jaar werden er meer dan 140 cases ingediend.

De genomineerden

E-commerce: V&D.nl (Strawberries), Auto.nl (Relephant), Truus.nl (ISMe Company), ShopVip (Mobile Strategy), Micazu (Fabrique).

Online services: Independer (Mirabeau), FC Twente (Tres Internet), KapitaalPlaza (Evident), Info.nl (Greenwheels), van Gansewinkel (eFocus).

Leadgen: Bouwgarant (Plag), FBTO (LBI Lostboys), Actiecode.nl (Flink), KIA (RedHotMinute), Yarden (NR6).

Intranet: EnergieDirect (Winkwaves), Mijn TNT (Puurpxl), Hutspot (Tam Tam), GasUnie (iWink), GGZ Noord Holland (Seneca).

Corporate: DSM (Jungle Minds), Twynstra Gudde (NR6), UWV (the people’s valley), NVM (Colours), MSL (Oktober).

Recruitment: Deloitte (Maximum), Luchtverkeersleiding (iPROFS), Manpower (Modern Media), Heineken (Guilty People), RhinoFly.

Campagnesite: KLM (Mirabeau), Hema spieken (Guilty People/CCCP), Venz (The Young Generation), Cordaid (Kong), Staatsbosbeheer Volg de Vos (Evident).

Brandsite: Viva (Sanoma Uitgevers), Bolletje (Trimm), Lowlands (Fabrique), Batavus (Snakeware), Anne Frank Stichting (LBI Lostboys).

Communities & publishing: Interpolis (LBI Lostboys), Werkspot (Freshheads), Autotrack (Enrise), ANWB (W3S), Achmea (Greenberry).

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug