Deel dit artikel
-

V&D zet in op afhaalpunten als ondersteuning e-commerce

Bijna alle winkels van V&D zijn voorzien van een afhaalpunt waar de consument zijn online bestelde producten af kan halen. Hiervoor ging het warenhuis een white label samenwerking aan met Kiala. (meer…)

Deel dit bericht

2 Reacties

Sander

Twee weken geleden een blu-ray via vd.nl besteld en in de winkel laten bezorgen en dat ging via inderdaad via Kiala.

In de bestel email stond uitlevering op dinsdag, maar uiteindelijk kon ik het pakket pas vrijdag ophalen. Terwijl het artikel zelf al sinds dinsdag in de winkel lag. Of dit ligt aan V&D of aan Kiala weet ik niet maar het was geen trigger om nogmaals wat te bestellen.

Jeroen Boon

Het percentage shoppers dat in het onderzoek van ABN genoemd wordt dat en de zending het liefst naar een afhaalpunt laat komen (4,4%) wijkt wel extreem af van het percentage dat werkelijk via afhaalpunten loopt wanneer die optie geboden wordt (>15% in Nederland, in andere landen zelf nog meer). Hoe zou dat kunnen?
Jeroen Boon.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond