WPP CEO Mark Read stapt na zeven jaar op
Communicatiereus WPP kondigt aan, dat Mark Read eind 2025 zal terugtreden als chief executive officer, na een zevenjarige bestuursperiode en meer dan drie decennia bij het bedrijf.
Communicatiereus WPP kondigt aan, dat Mark Read eind 2025 zal terugtreden als chief executive officer, na een zevenjarige bestuursperiode en meer dan drie decennia bij het bedrijf.
De Canadese outdoorreus Broadsign begint in Nederland de uitrol van een dienst om geautomatiseerde reclameruimte in te kopen bij statische en digitale outdoorkanalen.
De Engelse reclame- en marketinggroep WPP sluit een strategische samenwerking met Stability AI en investeert in het bedrijf.
De uitgaven op de internationale reclamemarkt groeien dit jaar met 9,5 procent tot iets boven de duizend miljard dollar. Over vijf jaar pakken pure-players 77 procent van alle budgetten....
Marketing- en reclameconcern WPP Group ziet een kleine omzetgroei in west-Europa, maar Amerika en Azië drukken het concernresultaat.
Media- en marketingreus WPP sluit een AI-deal met Google Cloud vanwege diens GPT-variant. Het concern wil internationale mediaproductie gaan automatiseren.
Media- en marketinggroep WPP uit Londen wil jaarlijks 250 miljoen euro investeren in nieuwe technologie, waaronder kunstmatige intelligentie.
De tweede omzetwaarschuwing in drie maanden tijd van WPP. Het zijn vooral de techbedrijven in de VS die de hand op de knip houden en het resultaat van...
Amerikaanse techbedrijven houden de hand op de knip wat hun marketing- en reclameuitgaven betreft. Bureaugroep WPP ondervindt daar de gevolgen van: een lager dan verwachte kwartaalomzet.
WPP kan sneller, meer foto's, video's en animaties maken middels een strategisch pact met technologiebedrijf NVIDIA. Diens AI-cloud en specialistische chips laten de creatievelingen van de reclamereus efficiënter werken.
Bureaugroep WPP boekt zijn grootste organische groei in twintig jaar tijd. Dat is het directe gevolg van klanten die vanwege corona versneld een digitale transitie doorliepen.
Media- en reclamebureau GroupM groeide afgelopen jaar met zeventien procent. Wunderman Thompson schrijft volgens eigenaar WPP Group ook dubbele cijfers.