Sterke groei D2C-omzet Puma
De verkopen van fabriek direct aan de eindconsument worden steeds belangrijker voor sportfabrikant Puma. De D2C-omzet groeide met 17 procent.
De verkopen van fabriek direct aan de eindconsument worden steeds belangrijker voor sportfabrikant Puma. De D2C-omzet groeide met 17 procent.
Journalist en F1-presentator Olav Mol zoekt financiering voor een nieuw te bouwen sportzender op de digitale radio.
Samsung is eerder dan verwacht begonnen met de verkoop van de Galaxy Ring in Nederland. De Galaxy Ring doet wat een slim horloge ook kan, maar zonder schermpje: hij kan de hartslag, bloedzuurstofsaturatie, huidtemperatuur, stress en stappen meten.
De nog vrij onbekende IT- en cloudprovider van Schwarz Group is vanaf dit seizoen sponsor van de Bundesliga-voetbalclub VfB Stuttgart, dat afgelopen seizoen verrassend tweede werd.
De Nederlandse mediaconsument keek vorige week dertien procent minder on demand video dan een maand geleden.
Handelsplatform voor eventtickets Viagogo wil na Parijs ook de voor Olympische Spelen van Los Angeles tweedehands kaartjes kunnen verkopen.
Fabrikant van sportartikelen NIKE zag de digitale omzet afgelopen jaar met tien procent dalen. Directe verkopen, via eigen winkels en apps, zijn goed voor veertig procent van de concernomzet.
Alle medianetwerken maken zich op voor een sportzomer waarin de reclame-euro’s rijkelijk rollen. Behalve de NPO. Daar leveren de online activiteiten nul euro op.
Tracker-up Mingle is afgelopen jaar enorm gegroeid, tot nu ruim 150.000 spelers, coaches en teamouders. Het bedrijf uit Utrecht activeert deze zomer zijn eerste premium feature in de app.
De Oranje-app van de KNVB moet het fundament worden voor een nauwer contact met voetbalfans. In een paar weken tijd kreeg de app 50.000 nieuwe gebruikers. Eind EK moeten dat er 200.000 zijn.
Twee Nederlandse videobedrijven combineren hun platformen waardoor iedereen zijn eigen betaalzender, Netflix of internet-tv kan beginnen. Van eenpitter tot corporate.
SBS9 wordt vanaf aanstaande vrijdag omgedoopt tot Viaplay TV. De Zweedse streamingpartij krijgt een positie op het open net. Het verzorgt voor Talpa een sportzender.
De digitale verkopen van Adidas zijn in 2023 met zeven procent afgenomen tot 4,3 miljard euro. Handel via de eigen kanalen, versus groothandel, groeide naar 41 procent.
Fabrikant van sportartikelen PUMA hevelt verschillende onderdelen van zijn e-commercesysteem, waaronder de website, over naar Google Cloud.
Tegen de geest van privacywetten in begint Parijs met het testen van algorithmische videosurveillance.