Pepsi zet vol in op TikTok voor Champions League-finale
In de aanloop van de Champions League-finale op 10 juni is Pepsi al zijn social campagne begonnen. De Amerikanen zetten vol in op TikTok.
In de aanloop van de Champions League-finale op 10 juni is Pepsi al zijn social campagne begonnen. De Amerikanen zetten vol in op TikTok.
De Duitse, beursgenoteerde webwinkel Bike24 opent filialen in Nederland, België en Luxemburg. De zaak dekt nu zeventig procent van de potentiële Europese markt.
Cijfers van het Duitse filiaal van Decathlon laten zien dat een kwart van de omzet, 219 miljoen euro, via de site en de app werden gerealiseerd in 2022.
Dutch Sport Tech Fund, het investeringsfonds voor sporttechbedrijven, investeert in CityLegends. De Eindhovense start-up heeft een app waar skaters, freerunners […]
Dutch Sport Tech Fund, het investeringsfonds voor sporttech-bedrijven, investeert in Ludimos. Deze Nederlandse start-up gebruikt AI om cricketers slimmer te laten trainen.
‘De beste landkaart voor in de bergen’, zoals Fatmap zichzelf noemt, valt in handen van sport-app Strava.