-

Bluedesk: Businesspartner

Van pionier in softwareontwikkeling tot toonaangevend digital agency: Bluedesk viert dit jaar zijn 30-jarig jubileum en bewijst dat meegroeien met de digitale wereld de sleutel is tot duurzaam succes.

Al 30 jaar evolueert Bluedesk mee met de digitale wereld. Wat in 1995 begon als een bedrijf gespecialiseerd in maatwerksoftware, groeide uit tot een veelzijdig digital agency dat bedrijven ondersteunt bij hun online ambities. Met 34 professionals richt Bluedesk zich op drie kerngebieden: geïntegreerde e-commerce, product information management (PIM) en online marketing. “We zijn groot genoeg om serieuze projecten op te pakken en compact genoeg om snel te schakelen”, zegt Barry Tempelaar, directeur en eigenaar van Bluedesk. Deze flexibiliteit blijkt essentieel in de steeds veranderende digitale wereld, waarin het bedrijf zich continu heeft weten aan te passen.

Zo is er momenteel bijzondere aandacht nodig voor het Digital Product Passport, een vereiste vanuit de European Green Deal. “Als je product information management niet goed op orde is en je kunt geen Digital Product Passport presenteren, heb je echt wel een probleem”, waarschuwt Tempelaar. “Met onze expertise op dit gebied en de geïntegreerde aanpak van Bluedesk kunnen wij onze klanten daar prima mee helpen.”

De klanten van Bluedesk zijn over het algemeen b2b-bedrijven met een serieuze online ambitie. “Het zijn organisaties die begrijpen dat succes niet alleen geld kost, maar ook tijd en inspanning. Met onze jarenlange ervaring en focus op de toekomst is Bluedesk de ideale businesspartner om dit soort bedrijven door de digitale transformatie te loodsen.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond