-

De e-commerce groei van Oger

Sander Lusink van Oger Fashion vertelt openhartig over hun groeiende e-commerce: “Een webshop is geen kannibalisme, maar biedt juist extra omzet en kansen. Het is een tool om publiek te blijven trekken buiten de grote steden en het helpt je naamsbekendheid.”

Oger Fashion doet steeds meer aan e-commerce: “Onze webshop is een verlengstuk van onze service waarmee we over de hele wereld leveren. We zijn kleinschalig begonnen en vanaf het begin maakten we winst,” vertelt Lusink. “De order picking gebeurt in de winkel en verzending gebeurt vanuit ons hoofdkantoor in Purmerend. Je kan ook in de winkel bij een zuil uit de voorraad van een andere winkel bestellen. De verzending gaat dan direct van het filiaal naar het huis van de consument.”

Personal advisor

“We maken het Oger gevoel van de werkvloer digitaal met onze personal advisor. Hiermee kunnen websitebezoekers iemand in de winkel contacten en die geeft zo persoonlijk advies”, legt Lusink uit. “Dit jaar gaan we de voorraad beter inrichten, lanceren we onze responsive website en zorgen we ervoor dat de voorraden in het kassasysteem realtime zijn. We willen ook de voorraad dedicated maken in Amsterdam, zodat we straks zeven dagen per week kunnen leveren.”

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond