-

Persoonlijk, betrokken en succesvol

GX helpt organisaties om hun digitale communicatie consistent en relevant te maken. Kenmerkend is de betrokken en persoonlijke benadering in de omgang met zowel klanten als medewerkers. 

“Wat ons uniek maakt in het vakgebied, is dat we eigen software hebben en dat we die zelf ook implementeren”, zegt CEO Willem Rossieau. “Dat zie je ook terug in de manier waarop we ons bedrijf hebben georganiseerd.” In de softwarewereld is GX in meerdere opzichten een vreemde eend in de bijt. Omdat er meer vrouwen dan mannen in het managementteam zitten. Omdat medewerkers zelf bepalen wanneer ze verlof opnemen. En omdat teamleden zelf direct betrokken zijn bij de businesslines en zich verantwoordelijk voelen, waardoor het bedrijf probleemloos focust op waar het goed in is: de beste oplossing leveren voor zijn klanten.

Frictieloze ervaring
Die oplossing helpt organisaties heel specifiek en doelgericht te communiceren met hun eindgebruikers. Rossieau: “We verbinden content en data. We kunnen mensen herkennen en hen de juiste boodschap of interactie geven, waardoor we klanten een heel mooie, frictieloze ervaring bieden. Daarnaast hebben we een nieuw platform waarmee bedrijven hun contentoperations kunnen stroomlijnen.” De applicatie maakt het leven van content- of marketingteams gemakkelijker: deze helpt bij het naleven van kwaliteitsnormen die met andere teams, agencies of vertaalbureaus ontwikkeld zijn. “Zodat je volgens je brand voice communiceert, of legal ernaar kijkt voordat je publiceert. Organisaties kunnen zo op een agile manier content creëren.”

Bedrijven als Ahold Delhaize, de Roularta Media Group, de Volksbank, Amsterdam UMC, PSV, Signify (voorheen Philips Lighting), Timing en T-Mobile maken al jaren gebruik van de expertise en oplossingen van GX, waardoor zij de interactie met hun klanten persoonlijker en relevanter hebben kunnen maken. ‘Make digital personal’ is dan ook de pay-off van de softwaremaker.

Veel vrijheid
Dit werkt ook intern zo. Binnen GX is er veel ruimte voor persoonlijke wensen. Eind vorig jaar is het nog gecertificeerd als Great Place to Work. Werknemers blijven doorgaans lang aan GX verbonden, wat uitzonderlijk is in de huidige arbeidsmarkt en dynamische softwaresector. “Mensen ervaren heel veel vrijheid; zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen activiteiten en resultaten”, zegt COO John Joosten. “Dat werkt erg goed. Als je vakmensen vrijheid geeft, leidt dat tot betere resultaten, meer tevredenheid en meer loyaliteit.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond