Bekijk

Bekijk
0
1.9k
Channel: B2B online

Drie redenen waarom je Digitale Transformatie zal mislukken

Het doorlopen van een digitale transformatie is geen eenvoudige opgave. Het kennen én begrijpen van de mogelijke valkuilen die een succesverhaal kunnen maken of breken is essentieel! Johanna Alverez van Barceló Hotel Group neemt ons mee op de digitale transformatie reis die Barceló Hotel Group heeft gemaakt en nog steeds doormaakt. Joanna gaat in op de drie cruciale redenen waarom een digitale transformatie kan mislukken en geeft je tips hoe je dit kunt voorkomen en de concurrentie voor kunt blijven. Belangrijkste tip: Start met data transformatie!

In dit webinar bespreken we de uitdagingen waarmee bedrijven worden geconfronteerd die een digitaal transformatieproject starten:
  • De niet zo chique kant van digitale transformatie en waarom bedrijven hiermee starten.
  • De drie belangrijkste redenen waarom je digitale transformatie kan mislukken.
  • Best practices en maatregelen om valkuilen te voorkomen.
Spreker:
  • Johanna Alvarez – Analytics, AdTech & Attribution Manager bij Barceló Hotel Group. Econoom en gespecialiseerd in data (voornamelijk  analytics en attributie modellen). Momenteel leidt ze het datateam als Web Analytics, AdTech & Attribution Manager bij Barceló Hotel Group. Johanna heeft actief deelgenomen aan het digitale transformatieproject van Barceló Hotel Group en is ervan overtuigd dat data die volledig wordt benut de grootste bondgenoot kan zijn voor het maximaliseren van het potentieel van digitale marketing om zo uiteindelijk ook, door betere klantkennis en- begrip, de inkomsten van een bedrijf te verhogen.
  • Hielko van der Molen – Host. Inspirator, interim executive en coach in digitale landschap, dat is Hielko van der Molen. Hij is een ervaren manager, trainer en coach op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen. Sinds 1999 gegrepen door het online virus. Kent digital vanuit zowel klant- als bureauzijde en sectoren hospitality, finance en  zorg. Is gepassioneerd voor digital gedreven verandering en een specialist in het ontwikkelen en commercieel laten groeien van mensen en organisaties.

Redactie