0
6.6k
Channel: E-commerce

Een blauwdruk voor moderne e-commercebedrijven

Tegenwoordig moeten online bedrijven op veel verschillende fronten aanwezig zijn: online, via een app, de smartwatch-app, het display in een winkelcentrum, een spraakgestuurde persoonlijke assistent, enzovoort. Deze omnichannel-aanwezigheid zal in de nabije toekomst alleen maar belangrijker worden, aangezien tegen 2025 naar verwachting 25% van alle detailhandelsverkopen wereldwijd afkomstig zullen zijn van e-commerce.

Waar komt deze nadruk op omnichannel vandaan? Het antwoord is de ervaring de gebruiker/consument. Gemakkelijke toegang, consistentie, snel en probleemloos, flexibel, gepersonaliseerd en responsief online kunnen winkelen is de toekomst. In de meeste gevallen waar een online bedrijf hiermee worstelt, is het vinden van het werkelijke probleem vrij eenvoudig, maar vereist vinden en toepassen van de oplossing inspanning.

Uitdagingen die besproken worden in dit whitepaper

  • Klantreizen en gepersonaliseerde ervaringen.
  • Verhalen vertellen en een band opbouwen.
  • Het automatiseren en optimaliseren van contentcreatie.
  • Technologie opzetten: het cruciale kruispunt.
  • SEO en conversies: exposure creëren en relevantie behouden.
  • E-commerce-marketing in de nabije toekomst.
  • Toekomstbestendig zijn met headless e-commerce.

Deze gids is bedoeld als een handboek: elk hoofdstuk behandelt een van de belangrijkste problemen met betrekking tot de gebruikerservaring en probeert mogelijke oplossingen te bieden.

Hoewel het van kaft tot kaft kan worden gelezen voor een allesomvattend perspectief, is elk hoofdstuk ook zo geschreven dat het afzonderlijk kan worden gelezen, voor het geval je maar in een paar problemen geïnteresseerd bent.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Siavash Moazzami Vahid