Bekijk webinar

Bekijk webinar
0
1.894
Channel: B2B online

Convenience is King. Minder frictie als strategie

Of je nu probeert een concurrent te overtreffen of een hele branche op z’n kop te zetten: minder frictie als strategie werkt. Convenience als wapen in customer experience. Daarmee veroverden het Belgische telecombedrijf Mobile Viking en de Nederlandse online supermarkt Picnic een aandeel in de gevestigde markten. Maak het je klanten gemakkelijk om zaken met je te doen en ze belonen je met hun geld, loyaliteit en aanbevelingen.

Maar wat nu als je organisatie nog niet zover is? Welke mensen en middelen heb je nodig om fit te blijven in de voortdurende (retail)evolutie? Welke tools en data-analyses zet je in? Wat hebben je medewerkers nodig om convenience te kunnen bieden? Hoe verminder je frictie voor je klanten?

Thema’s van dit webinar:
  • Customer experience trends
  • Convenience strategie
  • Customer services
Sprekers:
  • Ruben Vermijs – Creating happiness bij Picnic. Is digital marketing leader bij Picnic en al sinds het begin aangesloten bij de online supermarkt. Daarvoor was hij commercial director bij app developer ITNEXT waar hij verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van +100 apps, met in totaal meer dan 94 miljoen gebruikers.
  • Jonas Grooten – Customer Care Lead bij Mobile Vikings. Begon zijn professionele carrière in 2011 als commercieel verantwoordelijke voor een startup in de automotive industry. In 2013 maakte hij de overstap naar telecom, en ging hij aan de slag als Customer Care Agent bij Mobile Vikings. Opnieuw een startup, middenin de transitie naar volwassen bedrijf. Inmiddels leidt hij de afdeling en bereidt die voor op de uitdagingen van schaalbaarheid en efficiëntie waarmee een startup geconfronteerd wordt.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie Emerce