Bekijk

Bekijk
0
4.6k
Channel: B2B Digital

E-mail at scale. Hoe New Skool Media zijn strategie organiseert over 18 merken

New Skool Media telt 18 mediamerken, 20 marketeers en 20 redacteuren. Jaarlijks versturen zij honderden campagnes. In dit webinar leer je hoe deze uitgever via een gestructureerd aanpak alle medewerkers in staat stelt zelfstandig, eenvoudig en succesvol talloze gepersonaliseerde campagnes te versturen.

Succesvolle e-mailmarketing vereist meer dan een geavanceerde tool, goede templates en automatische campagnes. Een gestructureerde aanpak is nodig om het resultaat bij iedere campagne weer te verbeteren. Veel bedrijven ervaren dat, na een snelle start, het niet eenvoudig is om data op orde te houden, openingsratio’s te verhogen en de conversie te verbeteren.

Een e-mailmarketing strategie staat aan de basis om gestructureerd te werken aan meer persoonlijke, relevante en succesvolle campagnes. Zeker voor organisaties met meerdere marketeers is dit een randvoorwaarde voor succes.

Dit webinar gaat in op:
  • De pijnpunten rond e-mailmarketing in grote organisaties
  • Stappenplan voor een succesvolle implementatie van een e-mailmarketing strategie
  • Learnings van New Skool Media
Sprekers:
  • Peter van der Schaar – Directeur & Marketing manager bij Basedriver. Peter van der Schaar is oprichter en marketeer bij Basedriver: een digital marketing platform waarmee we de verbinding leggen tussen campagnes, content en data. Vanuit zijn ervaring met de klanten van Basedriver deelt Peter zijn kennis over (e-mail)marketing, campagnes en personalisatie.
  • Leonie Bakker – Manager Marketing Automation bij New Skool Media. Leonie is sinds 2000 werkzaam bij verschillende uitgeverijen (TMG, Sanoma, NSM) in een digitale innovatieve rol. Nu is zij bij New Skool Media verantwoordelijk voor de automation van marketingprocessen en de ontwikkeling en uitvoering van de e-mailmarketing strategie voor de 18 merken die de uitgever voert. (o.a. Seasons, Elsevier, Delicious.).
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.
Je bent klaar om te downloaden
Download

Redactie