Bekijk

Bekijk
0
889
Channel: B2B online

Klaar met de overhead in je digitale team?

En wil je dat de focus van Agile weer komt te liggen bij waar Agile ooit mee begonnen is: het toevoegen van waarde? In dit webinar gaan we in op hoe je dit voor je organisatie voor elkaar kunt krijgen. Steeds meer bedrijven hebben eigen ontwikkelteams en zeker corporates hebben steeds vaker genoeg specialisten in huis. Zij zijn volwassener geworden en willen slechts een deel van de zaken uitbesteden. De ontwikkeling van corporates vraagt ook om een nieuwe manier van werken agencies.

In dit webinar bespreken we:
  • Welke keuzes maken corporates bij het inzetten van teams en agencies rondom het oplossen van digital transformation vraagstukken?
  • Waar moet vooraf rekening mee gehouden worden, welke inzichten, kennis en ervaring is er nodig?
  • Welke rol(len) kunnen digital agencies hierin spelen?
  • En hoe spelen de agencies in op deze veranderende vraag vanuit de corporates?

Hielko van der Molen gaat in discussie met Ben Reineke en 2 ervaren agile coaches, Mark Hoogveld en Hans Gremmen.

Sprekers:
  • Mark Hoogveld – Freelance Project Manager bij Hooco. Tijdens het begeleiden van software development projecten weet Mark het beste uit teams en individuen te halen en daarmee resultaten. Ondertussen beleeft hij zoveel mogelijk plezier. Mark heeft meerdere artikelen en een boek over informatiemanagement gepubliceerd. Voor Scrum.org maakt hij de Nederlandse vertaling van de Nexus™ Guide.
  • Hans Gremmen – Agile coach bij Wemanity. De passie van Hans is het adviseren en coachen van organisaties om inspirerende strategische doelen en oplossingen te realiseren door op een wendbare manier (samen) te werken en communiceren. Van corporates tot kleine bedrijven. Als de sleutel tot succes stimuleert hij het creëren van kansen, het vergroten van eigenaarschap en het verbinden van mensen en ideeën. Vanuit een missie om de wereld van werken te veranderen.
  • Ben Reineke – Oprichter en mede eigenaar Twentyseven. Oprichter en mede eigenaar van Twentyseven dat onderdeel uitmaakt van Handpicked agencies, een groep van specialized agencies met in totaal 7 labels in Breda en Eindhoven. 15 jaar ervaring in de digital agency wereld in diverse sales/accountmanagement en strategische rollen. Met name actief geweest in de Corporate wereld. Gewerkt voor klanten als: Philips, DSM, DAF, ASML, Beter Bed, CZ & Essent.
  • Hielko van der Molen – Host. Inspirator, interim executive en coach in digitale landschap, dat is Hielko van der Molen. Hij is een ervaren manager, trainer en coach op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen. Sinds 1999 gegrepen door het online virus. Kent digital vanuit zowel klant- als bureauzijde en sectoren hospitality, finance en  zorg. Is gepassioneerd voor digital gedreven verandering en een specialist in het ontwikkelen en commercieel laten groeien van mensen en organisaties.

 

Redactie