Bekijk

Bekijk
0
2.7k

Transformatie met identiteitsbehoud | Customer experience bij groothandel Plieger

Hoe overleeft een 100 jaar oud merk als Plieger de komende 10 jaar? In dit webinar neemt Jeroen Heydendael ons mee in de dagelijkse realiteit van een van oorsprong traditioneel familiebedrijf dat transformeert naar een moderne organisatie met de juiste balans tussen clicks & bricks.

Als groothandel is de installateur al jaren dé partner voor Plieger. Maar welke waarde heeft een groothandel voor haar klanten? Is Plieger het magazijn voor de installateur? Just In Time delivery? Samen met de installateur online marketing doen? Welke plek heeft Plieger in de waardeketen nu en in de toekomst?

Welke traditionele waarden neem je als merk mee in deze transitie? Welke waarden kan je juist gebruiken om te kunnen innoveren? Hoe zet je in op productontwikkeling en bewaak je gelijktijdig de identiteit van het merk. Het belang van customer experience en hoe dit doorleeft in alle functies van de organisatie van chauffeurs tot installateurs.

Experts Donia Ibrahimi (SAP) en Mark Kilsdonk (Acorel) schuiven aan om te duiden hoe je met het inzichtelijk krijgen en koppelen van de juiste data nieuwe markten kan aanboren en de toegenomen klantverwachtingen kan overtreffen.

Thema’s van dit webinar:
  • Transitie traditioneel naar online
  • Innovatie met identiteitsbehoud
  • B2i & Customer Experience
Sprekers:
  • Jeroen Heydendael – Manager Marketing & eCommerce Plieger Groep. Jeroen bouwt aan de toekomst van de Plieger Groep met balans in innovatie en organisatie-identiteit. In een mix van mensen, merk, marketing, e-commerce, data, techniek en creativiteit.
  • Donia Ibrahimi – Customer Experience Solution Advisor bij SAP. Donia houdt zich bezig met de nieuwste technologische innovaties op gebied van CX en adviseert bedrijven hier graag over.
  • Mark Kilsdonk – Solution Advisor Customer Experience van Acorel. Ervaren en gedreven adviseur op het gebied van Customer Experience. Vanuit die rol is het mijn passie om organisaties te helpen bij het verbeteren van hun klantervaring door praktische, haalbare en meetbare stappen te definiëren op weg naar het gewenste einddoel.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Redactie