Deel dit artikel
-

40 procent groei voor TP Vision in afgelopen vier jaar

TP Vision heeft een omzetgroei van 40 procent gerealiseerd in de afgelopen vier jaar. Dat vertelde het bedrijf achter Philips TV & Sound vandaag tijdens een hybride evenement dat zowel live als online werd georganiseerd in Amsterdam en Londen.

Volgens Kostas Vouzas, CEO TP Vision Europe & Americas, werd het afgelopen jaar een gecombineerde groei van 46 procent voor Philips TV & Sound gerealiseerd, met een stijging van 72 procent in het verkoopvolume van OLED tv’s en 15 procent in verkoop van Performance Series-tv’s, stuk voor stuk toestellen met internettoegang, Ambilight-technologie en de in eigen beheer ontwikkelde P5-beeldverwerkingsprocessor

TP Vision heeft de afgelopen negen jaar naar eigen zeggen aanzienlijk geïnvesteerd in onderzoek, productontwikkeling, productontwerp en verkoop en marketing, waardoor marktaandeel kon worden weggepakt van concurrenten.

Het in Amsterdam gevestigde bedrijf, de voortzetting van de tv-tak van Philips, presenteerde vandaag zijn nieuwe (op Android draaiende) Philips OLED+986 en OLED+936 design-tv’s naast nieuwe audio-producten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond