Deel dit artikel
-

TP Vision scoort hoger dan het sectorgemiddelde

TP Vision heeft er naar eigen zeggen een uitstekend jaar op zitten. Het bedrijf, dat verantwoordelijk is voor design, ontwikkeling, fabricatie, sales en marketing van Philips TV & Sound-producten, scoorde op alle bedrijfsvlakken hoger dan het sectorgemiddelde.

Dat maakte CEO Kostas Vouzas zojuist bekend tijdens een online persevenement, waar ook nieuwe Philips TV & Sound-producten voor de eerste helft van 2021 werden aangekondigd. Het bedrijf organiseert elk jaar een persbijeenkomst op Schiphol, maar dat zat er dit jaar niet in.

In de laatste acht jaar onder TP Vision is er structureel in Philips TV geïnvesteerd, waardoor het merk zich weer volledig aan de top bevindt op het gebied van beeld- en audiokwaliteit, innovatie en design, vertelde Vouzas.

In de afgelopen vijf jaar is de verkoop van Philips TV met 40 procent gestegen. Bij de duurdere OLED-televisies ging het om een verkoopgroei van 20 procent.

In 2020 werden de premium koptelefoons en soundbars van Philips Fidelio opnieuw geïntroduceerd. Dat leidde tot een verkoopverdubbeling.

Philips TV & Sound (TP Vision) breidt zijn tv-assortiment binnenkort uit met de introductie van extra grote XXL-schermformaten. De nieuwe OLED- en MiniLED-sets bevatten zowel de verbeterde vijfde generatie P5 AI-processor als uitgebreide HDMI 2.1-functionaliteit. De nieuwe Philips-televisies lanceren in de eerste helft van 2021.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond