Deel dit artikel
-

Negen e-commercebedrijven strijden in Cross-Border Bootcamp

Negen Nederlandse e-commercebedrijven, waaronder zowel pure players als multichannelspelers uit verscheidene branches, zullen tijdens de Webwinkel Vakdagen op 20 januari in Utrecht gaan pitchen om een Top 3 positie in de Cross-Border Bootcamp.

De Cross-Border Bootcamp werd op 6 december gelanceerd door de Cross-Border E-Commerce Werkgroep van ShoppingTomorrow. Via de site Cross-border-bootcamp.com konden bedrijven zich inschrijven. Een grote diversiteit aan bedrijven wilde deze kans pakken: merken, retailers en producenten. Experts hebben de eerste groep van negen kandidaten geselecteerd.

Tijdens de sessie van de cross-border werkgroep op de Webwinkel Vakdagen zullen de drie winnaars om 14.00 uur in de zaal Logistiek & Klantcontact bekendgemaakt worden. De drie winnaars worden elk met een team van zeven experts gematched. Die gaan de kandidaten gedurende zes maanden helpen om hun cross-border e-commerce droom te verwezenlijken. Daarbij zal worden gekeken logistiek, data, content, lokalisering en betalingsverkeer.

Drie studentes commerciële economie van de Hogeschool van Amsterdam zullen onder leiding van docente Sjoukje Goldmann in het kader van hun afstudeerscriptie een strategisch plan voor de drie winnaars gaan uitwerken.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond