Deel dit artikel
-

Acht procent Nederlandse huishoudens heeft al abonnement op Disney+

Na een stille lancering in de nacht van 11 op 12 september is Disney+ nu al ruim drie weken actief in Nederland. Zonder campagnes, met enkel wat berichten op sociale media, is het aantal huishoudens met een account in de periode 20 september tot 4 oktober al naar 8 procent gegroeid.

Disney test haar eigen dienst in Nederland voor de lancering op 12 november in de Verenigde Staten en Canada. En met slechts een paar weken op de teller heeft nu dus al 8 procent van de Nederlandse huishoudens een abonnement op Disney+. Net als bij veel andere diensten zijn het vooral de jongere leeftijdsgroepen die de dienst uitproberen. Zo heeft 15 procent van de twintigers een abonnement, versus 3 procent van de 50-66 jarigen.

Vijftien procent van de Netflix-abonnees probeert momenteel Disney+ uit. Vanaf 12 november zal een forse strijd gestreden worden tussen de twee grootmachten, denkt Telecompaper. Niet enkel om de portemonnee van de kijker, maar vooral om de tijd.

Foto Pixabay

Deel dit bericht

3 Reacties

Ronay

Wij kijken ook.
Heb het abonnement al stopgezet.
Valt tegen.
De goede films hadden we al op dvd.
Blijven lekker bij Netflix
En Google. Heb je nu hun prijzen al gezien. Trap toch niemand in. Voordeel met Disney. . 6 accounts delen door 70 euro. Goedkoper kan het niet. Beeldkwaliteit van Disney is wel beter dan die van Netflix.

Boy

Hier ook gedaan om ff te checken en gelijk weer opgezegd. De interface is nog niet zo goed als die van netflix. Ben ook wel benieuwd hoeveel er nog over blijven na die 11 nov. 😉 Zou me niet verbazen dat t aantal flink terug loopt dan.

Alexander

Wacht maar af starwars fans plus disney fans dag Netflix feel the power of disney feel the darkside feel the pain 👿😈😘❤

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond