Deel dit artikel
-

‘Amazons Super Bowl-commercial het effectiefst’

Onderzoek van het de Kellogg School of Management in de VS roept Amazons #BeforeAlexa uit als effectiefste reclamefilm.

De businessopleiding van Northwestern University onderzocht alle Super Bowl-commercials op zes verschillende variabelen. Dat zijn: Attention, Distinction, Positioning, Linkage, Amplification en Net Equity. Kortweg: ADPLAN.

De clip met Ellen DeGeneres voor Alexa combineerde, volgens de onderzoekers, het best het optreden van een bekend persoon met aansprekende creatie om een echte productdemonstratie te geven. Meerdere eigenlijk.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

T-Mobile en Google kregen een eervolle vermelding met onderstaande producties.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

De telecomaanbieder niet te vertellen wat 5G wel kan wat 4G niet kan met:

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond