Deel dit artikel
-

BlueMango begint online elektronicawinkel

Online marketingbureau BlueMango lanceert dit najaar een eigen elektronicawinkel: Megadeal.nl. Het bedrijf heeft meerdere eigen commerciële projecten in de pijplijn.

“Samen met een keten van consumentenelektronica lanceren we een eigen webwinkel. De naam van de partner houd ik nog voor me”, aldus BlueMangos Marijn Maas. “Zij kopen de elektronica in en wij brengen onze mediakennis in”.

De bedrijfsplannen zijn gereed. Het idee is om voor de logistieke afhandeling met afhaalpunten te gaan werken. Veel meer details wil het Eindhovense bedrijf niet kwijt.

Het domein Megadeal.nl is leeg en staat geregistreerd op naam van BlueMango. De historie van het domein verraadt verder niets over de identiteit van de partner. Megadeal, wat impliceert een goede winkel te zijn, komt ook in de archieven van zoekmachines nagenoeg niet voor”. Een link met Media Markt, die zegt eind dit jaar een webshop te willen openen, is er niet, zo laat Maas desgevraagd weten.

BlueMango is een 2,5 jaar oud full service online marketingbureau. Tot op heden werkt het enkel in opdracht, zoals voor klanten als Vodafone, Ditzo en Typhone.

Maas: “De meeste eigen projecten worden internationaal”, vanwege het beperkte bereik van het Nederlandse taalgebied. “We streven ernaar dat over drie jaar 50 procent van de winstbijdrage afkomstig is uit eigen projecten”.

Zie ook: ‘Interview: Hein van der Wielen, BlueMango

Bron foto: danielbroche (CC)

Deel dit bericht

1 Reacties

Hans Jacobs

Sjonge wat een 'nieuws'. Soms kun je maar beter even wachten met iets te brengen. Bijvoorbeeld wanneer je �cht iets te vertellen hebt.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond