Deel dit artikel
-

.bone Advertising lid van VEA

.bone Advertising is als eerste online reclamebureau lid geworden van de Vereniging van Communicatieadviesbureaus (VEA). De directie van .bone ziet dit als een bevestiging van een succesvolle bedrijfsmissie. Maar de VEA blijkt de toelatingseisen soepel gehanteerd te hebben. Hoe makkelijk is het om lid te worden van deze prestigieuze club?

"Nee, ons briefpapier blijft hetzelfde. Het logo van de VEA past niet bij onze huisstijl", grapt creatief directeur Koen Verhagen van .bone Advertising . Zijn bureau is na bijna een jaar lobbyen eindelijk toegelaten in de rangen van 128 VEA -erkende communicatiebureaus. Geen geringe prestatie. Tot nu toe was het geen enkel onafhankelijk online reclamebureau gelukt. "Het is een bevestiging van onze manier van werken", stelt Verhagen. Het lidmaatschap levert .bone veel prestige op, volgens Verhagen niet onbelangrijk in de huidige markt. Omgekeerd wordt .bone nu wel geacht volgens de VEA-normen en -waarden te opereren.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!