Deel dit artikel
-

CM.com brengt agentic AI naar F1-fans Zandvoort

Bezoekers van de F1 graadprix in Zandvoort kunnen dit weekend vanuit één chat-app reisplanning, campingreserveringen en ticketing regelen.

Bezoekers van het race-event kunnen hun reis naar het circuit plannen op basis van hun vertrekpunt en reisvoorkeuren, eenvoudig een kampeerplek reserveren en direct zien welke tickets beschikbaar zijn met een link naar de juiste ticketshop.

Daarnaast kunnen zij een personalisatielink ophalen voor hun tickets en op ieder moment hun bestel- en ticketinformatie bekijken. Een bezoeker kan dus in één chatgesprek zowel zijn treinreis plannen als een campingplek vastleggen.

Achter de schermen gaat dit om verschillende computersystemen van het event die via AI-agents van CM.com aan elkaar worden gekoppeld. Dat Bredase systeem heet HALO en werd begin 2025 op de markt gebracht als logisch vervolg van CM’s marketing en communicatiediensten.

De samenwerking tussen CM.com en de Dutch Grand Prix loopt sinds de terugkeer van de race in 2021 en is verlengd tot en met de laatste editie in 2026.

Er zijn nog kaartjes.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond