Deel dit artikel
-

Coen Doolaard nieuw hoofd MediaMonks Mobile

MediaMonks stelt Coen Doolaard aan als het nieuwe hoofd van de mobiele afdeling. Doolaard komt van XS2, waar hij verantwoordelijk was voor new business. Doolaard gaat reclamebureaus vanuit een productieoogpunt adviseren over het vertalen van campagnes naar mobiele platforms.

MediaMonks won het afgelopen jaar ruim twintig prijzen met mobiele campagnes voor onder andere Adidas, Heineken en KLM. De vraag naar creatief mobiel werk zal volgend jaar alleen maar toenemen, zo is de verwachting. Het grootste deel van de projecten heeft al een mobiele component en in Azië domineren zogenoemde mobile-first of mobile-only briefings.

Creatief wordt mobiel nog vaak gezien als een stap terug. Doolaard denkt daar anders over. Door de mediumspecifieke eigenschappen van mobiele telefoons te benutten, kan men campagnes maken die creatief meer recht doen aan het medium.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond