Deel dit artikel
-

Colruyt breidt Xtra app uit

De Belgische super Colruyt Group zet naar eigen zeggen een volgende stap met zijn Xtra app. Gebruikers krijgen voortaan overzicht van hun aankopen in de winkels en webshops van Colruyt Group. Ook het logo van Xtra is vernieuwd om de ‘digitale evolutie extra kracht bij te zetten’.

Klanten krijgen meteen zicht op de details van hun aankopen per productgroep: van groenten en fruit of diepvries over speelgoed en multimedia, tot brandstof.

Er zijn 4,5 miljoen geregistreerde Xtra-gebruikers, waarvan er 250.000 actief gebruik maken van de app.

‘Het dagelijkse leven speelt zich steeds meer online af. Daarom zetten we volop in op de digitale dienstverlening.’

Stapsgewijs zullen er nog andere functionaliteiten toegevoegd worden in de Xtra-app, zoals een slimme boodschappenlijst en een gepersonaliseerd aanbod via voedingsvoorkeuren. De app wordt ook de plek waar alle garantiebewijzen bewaard kunnen worden.

Sinds begin dit jaar maakt de Xtra-app het al mogelijk om met de smartphone te tanken bij DATS 24 en kunnen klanten ook via een smartwatch hun Xtra QR-code laten scannen.

Foto Colruyt

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond