Deel dit artikel
-

Consumentenbond roept klagende Ziggo-klanten op tot overstappen

De Consumentenbond krijgt volgens eigen zeggen veel klachten binnen van Ziggo-klanten die klagen dat er zenders uit het analoge pakket verdwijnen. Het advies van de bond: overstappen. Net als veel andere kabelaars wil Ziggo klanten overhalen om digitaal te kijken. (meer…)

Deel dit bericht

10 Reacties

Merien ten Houten

We moeten iphion als alternatief nog iets beter onder de aandacht brengen bij de Consumentenbond. In de Adformatie hebben ze het al gezien: http://yfrog.com/klebpkjj

Crim

Wat een onzin, als die analoge kanalen de digitale bandbreedte beperken moeten ze gewoon weg. Ik zeg alle analoge kanalen dumpen en alleen NED1, 2 en 3 nog doorgeven. Dan kan mijn 120mbit abbo tenminste omhoog…

JeroenW

Ik heb meer problemen met de beroerde self-service website. De klantenservice die geen idee heeft wat er gebeurt en een kabel signaal wat ’s nachts en in de vroege ochtend er regelmatig uit ligt. Gelukkig is men nu aardig ver met glasvezel aanleggen.

Martijn

Wij hebben geen keus. Bij ons in Waalre zitten we standaard aan Ziggo vast, dit is zo geregeld door de gemeente. En als liefhebber van BBC 2 baal ik nu behoorlijk dat deze verdwenen is

Nick

Tja, eindelijk heeft men door wat een arrogante partij Ziggo is. Door de monopoliepositie die ze heeft, denkt ze klanten alles te kunnen maken. En het ergste is, dat Ziggo hier nog graag mee te koop loopt ook. Je mag toch zeker zelf wel bepalen of je analoog of digitaal wilt kijken. Er zijn ook vriendelijke manieren om mensen over te halen naar digitaal te gaan …

Maaike

Ik ben ook overgestapt omdat BBC uit het analoge pakket verdween. Helaas was ik wel €18 aan belkosten kwijt omdat ik bijna een uur in de wacht heb gehangen bij Ziggo… Het wordt tijd voor concurrentie op de kabel!

GerV

Een goede zaak, dat Ziggo al die annaloge kanalen laat verdwijnen. De technologie gaat nu eenmaal met sprongen vooruit. Van mij hoeft zelfs digitaal niet eens meer maar alleen nog maar HDTV. In Japan zijn ze zelfs al bezig met Super HD (7680×4320). Ziggo, ga zo voort en voor alle mensen die annaloog willen blijven kijken, stap lekker over en val mensen niet langer lastig die de vooruitgang een warm hart toe dragen. Op naar de toekomst!

Robert

Wat een onzin dat vooruitstrevende technologieën het aanbod van de kabelaars zouden moeten bepalen. Er is maar één criteria wat bepalend dient te zijn en dat is wat de gemiddelde klanten verlangen en voor wil betalen en niet een klein groepje. Dat moet Ziggo nu met schade en schande ervaren:)) Laat de paar mensen die zo graag hi tech willen lekker verkassen naar bijvoorbeeld dictator Caiway en consorten na het opengooien van de kabel voor alle aanbieders. Weg met het misbruiken van monopoliepositie’s door de huidige kabelaars. Is het gelijk ook afgelopen met de arrogante stroom van prijsverhogingen en hun goudgerande beurs aspiraties !

anne borsboom

na veel telefonisch over en weer gepraat met Ziggo medewerkers eindelijk, sinds de aansluiting van analoog naar digitaal op 24 augustus jl, nu door een dure monteur opnieuw digitale televisie.

anne borsboom

ik heb het abonnement dat net inging daarom al weer opgezegd ook omdat het veel duurder is dan mij was toegezegd. daarbij komt dat ik slechts op 1 tv digitaal ontvang en de telefoons naast de hoofdaansluiting, alsmede de beantwoorder, niet meer werken.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond