CS Digital Media upgradet netwerk digitale abri’s

De exploitant van digitale abri’s CS Digital Media is begonnen met de upgrade van zijn schermennetwerk.

Alle schermen worden vervangen. De oude van 46 inch gaan eruit. De nieuwe hebben een doorsnede van 75 inch en een 4K-resolutie. Voorheen was dat 720p. Het drukste metrostation van Nederland, station Beurs in Rotterdam, is het startpunt van deze upgrade. Die schermen zijn reeds vervangen. Andere stations in de havenstad volgen.

CS Digital Media exploiteert een netwerk van abrischermen in het openbaar vervoer. Behalve de metrostations van Rotterdam en het stadion van PEC Zwolle is het bedrijf binnenkort ook in het OV van Amsterdam en Antwerpen te zien.

Adverteerders kunnen op de beeldschermen ‘statische’ campagnes draaien, gewoon een gedigitaliseerde poster laten zien, maar onderscheiden zich van hun papieren familie in het feit dat ze ook programmatic campagnes kunnen draaien. CS Digital Media werkt daartoe met technologie van MyAdbooker en OutMoove.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug