De Telefoongids nieuwe klant voor Adlink

Adlink heeft de Telefoongids opgenomen in haar netwerk. “Sinds 1997 neemt DeTelefoongids.nl steevast een plaats in de TOP 5 van meest bezochte sites in Nederland in,” aldus Adlink. Volgens Bas Seelen, managing director van Adlink, is De Telefoongids een belangrijke aanwinst.
De Telefoongids.nl bereikt maandelijks meer dan 40 procent van de Nederlandse internetbevolking en genereert meer dan 50 miljoen pageviews per maand, waarvan alleen al 12 miljoen pageviews voor rekening van de homepage komen.
“We zijn erg blij met deze site. Het grote bereik in combinatie met nog te lanceren aparte advertentiemogelijkheden zal van grote waarde zijn voor onze adverteerders,” aldus Seelen van Adlink. De Telefoongids geniet een naamsbekendheid van 95 procent. Vorig jaar gebruikte 90 procent van de Nederlandse bevolking van 18 jaar en ouder één van de producten van De Telefoongids, grotendeels (71procent) voor zakelijk gebruik.
De Telefoongids is ook aangesloten bij de STIR – Stichting Internet Reclame – waarvan AdLINK een van de initiatiefnemers is. Het bereik van De Telefoongids zal voortaan ook toegankelijk zijn voor adverteerders die via de AdLINK netwerkorganisatie hun campagnes plaatsen. Qua bereik neemt De Telefoongids met de 63.044.000 pageviews zesde plaats in. Andere klanten van Adlink zijn onder meer PCM en Radio 538.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
Rutger
ben benieuwd hoeveel de CTR is op onze mooie telefoongids… volgens mij komen mensen alleen op telefoongids.nl omdat het zeer praktisch is voor een telefoonnummer. Gevonden = bellen + kruisjerechterbovenhoek en niet gezellig banners klikken… maargoed ik kan er natuurlijk volledig naast zitten 🙂 Al werd bovenstaand vermoeden wel bevestigd door telefoongids.nl zelf zo'n 4 maandjes terug…
Robert
Uit eigen ervaring kan ik melden dat de CTR niet heel hoog is, 0,1 tot 0,3 %.Ik denk dan ook, dat je een dergelijke site hooguit moet inzetten om je naamsbekendheid te vergroten, zonder direct te verwachten dat er doorgeklikt gaat worden. Dat kan ook een doel zijn.