Deel dit artikel
-

Dirk stopt (even?) met tv reclames

Dirk van den Broek stopt per 1 juni met reclame op televisie. De reden daarvoor is dat de supermarkt, zo zegt het bedrijf zelf, ‘alles op alles wil zetten om boodschappen voor iedereen betaalbaar te houden.’

In de komende twee weken sluit Dirk af met een terugblik op de rijke historie TV-reclames van de supermarktketen.

Het einde van TV-reclames voor Dirk van den Broek betekent niet dat het merk uit het straatbeeld verdwijnt. Het familiebedrijf blijft investeren in nieuwe- en al bestaande winkels. Onder andere door Scan&Go te introduceren in alle winkels en fors uit te breiden met nieuwe filialen.

Alleen al deze maand opent Dirk drie nieuwe winkels; twee in Rotterdam en een winkel in Utrecht. Over enkele maanden komt daar ook nog een winkel in Den Haag bij waar een supermarkt wordt geopend in het iconische Rock Palace. De komende jaren wil Dirk van den Broek jaarlijks 10 tot 15 nieuwe winkels openen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond