Deel dit artikel
-

Dutch Marketing Awards naar Hello Fresh en Arno de Jong (Nederlandse Loterij)

Maaltijdboxleverancier HelloFresh is uitgeroepen tot Marketing Company of the Year en Arno de Jong, Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij, tot Marketeer of the Year bij de vandaag uitgereikte Dutch Marketing Awards.

Winnaar Hello Fresh moest het opnemen tegen finalisten Jumbo, ANWB en Takeaway.com. Uit het juryrapport: ‘Waar nieuwe klanten denken dat Hello Fresh vooral makkelijk is, ervaren trouwe klanten dat Hello Fresh hen helpt om gezonder en diverser te eten, waarbij ze ook merkbaar minder voedsel verspillen en weggooien. Dat maakt het uiteindelijk ook voordelig. Zo scoort Hello Fresh op alle 4 G’s van eten: Gemakkelijk, Gezond, Genieten en Goedkoop.’

Arno de Jong kreeg de onderscheiding omdat hij het als missie ziet om marketingthema’s hoger op de agenda te krijgen bij bestuurstafels.

Winnaars in de overige categorieën waren Too Good To Go, Swapfiets, YoungCapital en de Vegetarische Slager. Ferdinand Götzen van 3D Hubs werd Marketing Talent of the Year.

Ferdinand Götzen van 3D Hubs werd Marketing Talent of the Year omdat hij de brug kan slaan tussen de oude en de nieuwe marketingwereld. Met zijn visie op groei en technologie krijgt hij de meest senior marketeers en ook investeerders mee in zijn verhaal, zo luidt het oordeel van de jury.

De Dutch Marketing Awards is een samenwerking tussen marketingberoepsvereniging NIMA, Adformatie en PIM. De toekenning vond plaats op basis van marketingprestaties in het kalenderjaar 2019.

De geplande feestelijke award-uitreiking in het KIT in Amsterdam kon vanwege de corona-preventiemaatregelen niet plaatsvinden, wel was er een ‘levendige livestream’ vanuit Capital C in Amsterdam.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond